XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bende anlayamadım halbuki kimlik tamamen açık gönderdim yani tcsi felan herşeyi Acıkti
yeni hesap açarkenmi yoksa hali hazırda olan hesabınızamı kimlik istediler şuan bendede makine var orda benimde göndermem gerekiyormu