• 06-04-2020, 23:04:16
    #1
    Foruma dün üye olmuş bir arkadaş bir konu altındaki mesajımı görüp pm göndermiş ve bunları söylemiş.Sizde yeni üyeler forum kurallarını bilmeden, r10 un ne kadar büyük bir forum olmadığını bilmedenmi kayıt oluyorlar ya da farklı bir düşünce içindeler mi ?

  • 06-04-2020, 23:06:37
    #2
    Sizin tavrınız yanlış
    Yeni üye olduğunu söyleyip sizde teklifinizi sunabilirsiniz.

    Nedir forumda ki yeni üye düşmanlığı anlamış değilim, bir zamanlar sizde yeni üyeydiniz, bende.
  • 06-04-2020, 23:07:22
    #3
    Merhaba,

    Hocam bunları bize değil kişiye düzgün bir dil ile anlatırsan çok daha başarılı bir sonuç alabilirsin.
    Ha bunları yaptıktan sonra kişi seni terslerse o zaman sorun vardır.
  • 06-04-2020, 23:08:58
    #4
    Dejavu oldum sanki.
  • 06-04-2020, 23:09:16
    #5
    instagram islerinde bunu meslek edinmisler bence reflerle hesabini buyutmeye calisan bir kitle var Yeni uyeligiyle kendisi cok guvenilir ya hem vaktinizi alip hemde emeginizi onden talep ediyor
  • 06-04-2020, 23:09:21
    #6
    Bu saçma teklif diye terslemek te ne bileyim yani size yapılsa hoşunuza gider mi öyle düşünün bide. Birde üstüne basa basa saçma diyorsunuzki adamın belki ticaret puanı dan haberi yok :/
  • 06-04-2020, 23:10:03
    #7
    Adam yeni bilmiyor
  • 06-04-2020, 23:11:04
    #8
    Ben hep dedim ve diyorum; R10 ne kadar Türkiye'de parmakla gösterilen büyük bir forum olsa da içindeki ölücüler yüzünden bataklık gibi bir hal almış durumda. Evet R10'a üyeyim, evet burada en az 3-4 saatimi geçiriyorum ama uzaktan izleyici modunu oynuyorum. Böyle şeyleri görünce yorum yapmaktan kendimi alamıyorum... R10 tıpkı askerliğini yapmış insanların tek söylediği cümle gibi "Mantığın bittiği yerde askerlik başlar" diyenlerin dediği gibi bir yer benim için. O yüzden şaşırmıyorum.
  • 06-04-2020, 23:12:35
    #9
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin tavrınız yanlış
    Yeni üye olduğunu söyleyip sizde teklifinizi sunabilirsiniz.

    Nedir forumda ki yeni üye düşmanlığı anlamış değilim, bir zamanlar sizde yeni üyeydiniz, bende.
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hocam bunları bize değil kişiye düzgün bir dil ile anlatırsan çok daha başarılı bir sonuç alabilirsin.
    Ha bunları yaptıktan sonra kişi seni terslerse o zaman sorun vardır.

    Merhabalar tepkimin fazla olduğunun bende farkındayım başka bir olay üzerine gergindim fakat forumun farkında olmayışa sinirliyim.Sabahtandır bir çok kişi satılık sayfanızı önce alırım sonra ödeme geçerim önce takipçi sonra ücret gibi konularla bana gelirken,10 konu açan,hemen ticaret yapmaya çalışan insanları gördüm bugun hemde fazlasıyla.Şuan ortalık************ cı kaynıyor olabilirken böyle mesajlar gerçekten sinir bozucu geliyor.



    can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    instagram islerinde bunu meslek edinmisler bence reflerle hesabini buyutmeye calisan bir kitle var Yeni uyeligiyle kendisi cok guvenilir ya hem vaktinizi alip hemde emeginizi onden talep ediyor
    Aynen hocam biz güvenilir değiliz ticaret yapmamışız muammelesi görüyoruz o daha ilginç



    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yeni bilmiyor
    Bilmemesi sorun değil hocam ama her yeni üye neredeyse böyle şeylerle geliyor.Şahsen foruma geldiğimde ilk 2 ay konu açmadım soru sormak için konu açılırmı diye mod.lara mesaj atatak sordum.Davetiyem 3 tane olmasına rağmen Forum kurallarına uymazlar düzen bozulur ben yanlış insan getirmiş olmayayım diye davetiye göndereceklerimi özenle seçerken şimdi herkesin farklı kafada oluşu ve bir şeyi bilmeden öğrenmeden işlemler yapması beni üzüyor.