Sizin tavrınız yanlış

Yeni üye olduğunu söyleyip sizde teklifinizi sunabilirsiniz.
Nedir forumda ki yeni üye düşmanlığı anlamış değilim, bir zamanlar sizde yeni üyeydiniz, bende.
Merhaba,
Hocam bunları bize değil kişiye düzgün bir dil ile anlatırsan çok daha başarılı bir sonuç alabilirsin.
Ha bunları yaptıktan sonra kişi seni terslerse o zaman sorun vardır.
Merhabalar tepkimin fazla olduğunun bende farkındayım başka bir olay üzerine gergindim fakat forumun farkında olmayışa sinirliyim.Sabahtandır bir çok kişi satılık sayfanızı önce alırım sonra ödeme geçerim önce takipçi sonra ücret gibi konularla bana gelirken,10 konu açan,hemen ticaret yapmaya çalışan insanları gördüm bugun hemde fazlasıyla.Şuan ortalık************ cı kaynıyor olabilirken böyle mesajlar gerçekten sinir bozucu geliyor.
instagram islerinde bunu meslek edinmisler bence reflerle hesabini buyutmeye calisan bir kitle var

Yeni uyeligiyle kendisi cok guvenilir ya hem vaktinizi alip hemde emeginizi onden talep ediyor
Aynen hocam biz güvenilir değiliz ticaret yapmamışız muammelesi görüyoruz o daha ilginç
Bilmemesi sorun değil hocam ama her yeni üye neredeyse böyle şeylerle geliyor.Şahsen foruma geldiğimde ilk 2 ay konu açmadım soru sormak için konu açılırmı diye mod.lara mesaj atatak sordum.Davetiyem 3 tane olmasına rağmen Forum kurallarına uymazlar düzen bozulur ben yanlış insan getirmiş olmayayım diye davetiye göndereceklerimi özenle seçerken şimdi herkesin farklı kafada oluşu ve bir şeyi bilmeden öğrenmeden işlemler yapması beni üzüyor.