Foruma dün üye olmuş bir arkadaş bir konu altındaki mesajımı görüp pm göndermiş ve bunları söylemiş.Sizde yeni üyeler forum kurallarını bilmeden, r10 un ne kadar büyük bir forum olmadığını bilmedenmi kayıt oluyorlar ya da farklı bir düşünce içindeler mi ?