Ben hep dedim ve diyorum; R10 ne kadar Türkiye'de parmakla gösterilen büyük bir forum olsa da içindeki ölücüler yüzünden bataklık gibi bir hal almış durumda. Evet R10'a üyeyim, evet burada en az 3-4 saatimi geçiriyorum ama uzaktan izleyici modunu oynuyorum. Böyle şeyleri görünce yorum yapmaktan kendimi alamıyorum... R10 tıpkı askerliğini yapmış insanların tek söylediği cümle gibi "Mantığın bittiği yerde askerlik başlar" diyenlerin dediği gibi bir yer benim için. O yüzden şaşırmıyorum.