Bir tanıdığım rica etti.
Bunu öğrenmek istiyor.
Hastasına karşı kötü davranan bir doktoru nereden şikayet edebiliriz?
184 aramak işe yarar mı?
E devlet üzerinden bir yol var mı?
Teşekkürler
Bir doktoru nasıl şikayet edebilirim?
4
●169
- 23-03-2020, 16:08:58Üyeliği durdurulduHocam şu süreçte bu şikayetinizi ne kadar dikkate alırlar bilmiyorum.
Fakat bunun en temiz yolu CİMER'e şikayet etmeniz.
Oradan direkt ilgili bakanlığa, oradan da ilgili sağlık kuruluşu yönetimine şikayetiniz iletiliyor.
