• 23-03-2020, 16:06:46
    #1
    Bir tanıdığım rica etti.
    Bunu öğrenmek istiyor.
    Hastasına karşı kötü davranan bir doktoru nereden şikayet edebiliriz?
    184 aramak işe yarar mı?
    E devlet üzerinden bir yol var mı?

    Teşekkürler
  • 23-03-2020, 16:08:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam şu süreçte bu şikayetinizi ne kadar dikkate alırlar bilmiyorum.
    Fakat bunun en temiz yolu CİMER'e şikayet etmeniz.
    Oradan direkt ilgili bakanlığa, oradan da ilgili sağlık kuruluşu yönetimine şikayetiniz iletiliyor.
  • 23-03-2020, 16:10:26
    #3
    Boşuna etmeyin. Yakın bir süreçte ettim(184'e) ve doktor size hakaret ve şiddet uygulamadığı sürece işlem yapamıyorlarmış(Geri arama yaptılar). Kötü davranması argo konuşması yasalmış.
  • 23-03-2020, 16:11:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bunun için şikayeti cimere yaparsınız. Onlarda il sağlık müdürlüğüne gönderirler. İl sağlık müdürlüğü doktora ulaşır. Böyle böyle bir hastanız oldu mu? Hakkınızda böyle bir şikayet var diye yazılı savunma istenir. Sonuçta hiçbir şey çıkmaz.
  • 23-03-2020, 16:13:47
    #5
    Kurumsal PLUS
    şu dönemde bir doktoru şikayet etmek kendi ayağına sıkmak gibi bir şey.

    bir de arkadaşlar en yüksek makamın doktorluk olduğunu artık aklınıza yazın. bir doktorun raporuna hakim savcı cumhurbaşkanı bile karşı çıkamıyorken fazla şansınızı zorlamayın.