şu dönemde bir doktoru şikayet etmek kendi ayağına sıkmak gibi bir şey.

bir de arkadaşlar en yüksek makamın doktorluk olduğunu artık aklınıza yazın. bir doktorun raporuna hakim savcı cumhurbaşkanı bile karşı çıkamıyorken fazla şansınızı zorlamayın.