Bunun için şikayeti cimere yaparsınız. Onlarda il sağlık müdürlüğüne gönderirler. İl sağlık müdürlüğü doktora ulaşır. Böyle böyle bir hastanız oldu mu? Hakkınızda böyle bir şikayet var diye yazılı savunma istenir. Sonuçta hiçbir şey çıkmaz.