Bir tanıdığım rica etti.
Bunu öğrenmek istiyor.
Hastasına karşı kötü davranan bir doktoru nereden şikayet edebiliriz?
184 aramak işe yarar mı?
E devlet üzerinden bir yol var mı?

Teşekkürler