• 10-03-2020, 02:13:33
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Ahşap daha iyi hocam
  • 10-03-2020, 02:14:58
    #29
    Tek kalacaksanız şu tarz olabilir. Kalabalık kalacaksanız bu tarz olabilir. Ahşap evler daha güzeldir ve ferahtır. Tercih yine sizin.
  • 10-03-2020, 03:28:31
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben kendi bahçeme demir iskelet yaptım, üstüne tahta vidaladım. Bu şekilde yapınca maliyet inanılmaz düşüyor, yapım işi çok kolay. Benim yaptıım kulübe, bazı sebeplerden dolayı biraz kaba saba bir baraka oldu.
    Yere bir gram beton dökmeden, kendi ayakları üzerinde duran, yerden yüksek olması sebebiyle sel yağmur zeminden gelen soğuk gibi derdi olmayan bir yapı.

    Römork veya kamyon dingili kroser gibi hurda bir şey bulup üstüne kutu gibi bir minik ev yapabilirsiniz. hareketli olduğu için hiçbir kanunla itham edilmezsiniz. Tabii hırsızlık olayına da dikkat etmek gerekir.
  • 10-03-2020, 10:32:44
    #31

    Hocam paran varsa A-Frame diye geçen bu evler çok iyi. Daha önce bunun projesi için çalışma yaptım. 100bin TL gibi bir maliyete sahip olabilirsin.
  • 10-03-2020, 10:33:05
    #32
    kütük ev
  • 10-03-2020, 11:05:39
    #33
    Kocaeli'de yazlığımız var 10 yıl önce prefabrik yaptırdık. Betonu (temeli) var. Bakımlarını (çatı, boya, izolasyon) düzenli olarak yaptırmamıza rağmen evin içinde tavanın bazı köşeri çökmeye başladı. Dışta köşelerden açılma yaptı. Denize yakın olduğu için bide karadeniz iklimi çabuk yıprattı. Benim tavsiyem ; Altına çok yüksek olmayacak şekilde temel attırın beton. Eğer imkanınız varsa betondan yaptırın, yoksa konteyner alın.
  • 10-03-2020, 12:17:35
    #34
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam paran varsa A-Frame diye geçen bu evler çok iyi. Daha önce bunun projesi için çalışma yaptım. 100bin TL gibi bir maliyete sahip olabilirsin.
    hocam küçük bunlar ya hoş ama küçük biraz daha büyük bir ahşap ev düşünüyorum. 2 katlı tercihen

    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kütük ev
    2 katlı düşünüyorum hocma

    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahşap daha iyi hocam
    evet bende kararsızım 2 katlı ahşap istiyorum

    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek kalacaksanız şu tarz olabilir. Kalabalık kalacaksanız bu tarz olabilir. Ahşap evler daha güzeldir ve ferahtır. Tercih yine sizin.
    kalabalık kalacağız 2 katlı düşünüyorum hocam 4+2 vs.

    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kendi bahçeme demir iskelet yaptım, üstüne tahta vidaladım. Bu şekilde yapınca maliyet inanılmaz düşüyor, yapım işi çok kolay. Benim yaptıım kulübe, bazı sebeplerden dolayı biraz kaba saba bir baraka oldu.
    Yere bir gram beton dökmeden, kendi ayakları üzerinde duran, yerden yüksek olması sebebiyle sel yağmur zeminden gelen soğuk gibi derdi olmayan bir yapı.

    Römork veya kamyon dingili kroser gibi hurda bir şey bulup üstüne kutu gibi bir minik ev yapabilirsiniz. hareketli olduğu için hiçbir kanunla itham edilmezsiniz. Tabii hırsızlık olayına da dikkat etmek gerekir.
    sağlam bir şey yapmak istiyorum bende hocam bi alarm bi kamera bide jiletli teller çekeceğim içine eşyalar vs koyacağım çünkü

    chtkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaeli'de yazlığımız var 10 yıl önce prefabrik yaptırdık. Betonu (temeli) var. Bakımlarını (çatı, boya, izolasyon) düzenli olarak yaptırmamıza rağmen evin içinde tavanın bazı köşeri çökmeye başladı. Dışta köşelerden açılma yaptı. Denize yakın olduğu için bide karadeniz iklimi çabuk yıprattı. Benim tavsiyem ; Altına çok yüksek olmayacak şekilde temel attırın beton. Eğer imkanınız varsa betondan yaptırın, yoksa konteyner alın.
    ahşap düşünüyorum hocam problem yaşamamak için