Kocaeli'de yazlığımız var 10 yıl önce prefabrik yaptırdık. Betonu (temeli) var. Bakımlarını (çatı, boya, izolasyon) düzenli olarak yaptırmamıza rağmen evin içinde tavanın bazı köşeri çökmeye başladı. Dışta köşelerden açılma yaptı. Denize yakın olduğu için bide karadeniz iklimi çabuk yıprattı. Benim tavsiyem ; Altına çok yüksek olmayacak şekilde temel attırın beton. Eğer imkanınız varsa betondan yaptırın, yoksa konteyner alın.