• 09-03-2020, 12:33:34
    #1
    merhaba arkadaşlar yazlık bir bölgede tarla almak istiyorum arsaya ahşap ev mi iyi gider yoksa konteyner ev mi imarlı arsa almadığımdan dolayı beton dökme vs olmuyor muş sanırım o yüzden bende ahşap iyi yalıtımlı bir ev yaptırırsam iyi olacağını düşündüm ahşap yapmamda veya konteyner yapmamda bir problem olur mu veya yapan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
  • 09-03-2020, 12:34:17
    #2
    Prefabrikler iyi ve daha az maliyetli olmaz mı
  • 09-03-2020, 12:35:08
    #3
    Imarsiz tarlaların yüzde 5 ı imarlidir aslında. 5 donum yer alirsan bunun yüzde 5ine beton koyup da yapabilirsin yok öyle bir şey.
  • 09-03-2020, 12:35:10
    #4
    Bizim burda bazı bahçelerde prefabrikler var hocam. Kapılara camlara kilit yapmışlar, gidip kalasım geliyor valla. 10/10 ortam.
  • 09-03-2020, 12:35:21
    #5
    Karavan al hocam.
  • 09-03-2020, 12:35:22
    #6
    Tarlaların tahta kurusu etkenini hesaba katın.
  • 09-03-2020, 12:37:33
    #7
    kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karavan al hocam.
    hocam uzun süreli düşünüyorum biraz rahatıma düşkünüm bir ev yapıp uzun süreler gidip kalmak kafa dinlemek istiyorum.
    DokuzAlti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarlaların tahta kurusu etkenini hesaba katın.
    aynen bende o yüzden nasıl bir çözüm yapabilirim ilaçlama olsun evin yalıtımı olsun ahşap yapmak istiyorum çok hoşuma gidiyor ama birazcık problemler var
  • 09-03-2020, 12:38:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    karavan hocam / yada prefabrik
  • 09-03-2020, 12:39:44
    #9
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prefabrikler iyi ve daha az maliyetli olmaz mı
    ya aslında evet ama ahşaplar daha sıcak geliyor ilk tercihim ahşap yapmak bir de prefabrikte yalıtım problemi olabiliyor sanırım.

    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Imarsiz tarlaların yüzde 5 ı imarlidir aslında. 5 donum yer alirsan bunun yüzde 5ine beton koyup da yapabilirsin yok öyle bir şey.
    hocam %5 i derken yani 5 dönüm alsam 250m2 sine beton dökebilir miyim

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burda bazı bahçelerde prefabrikler var hocam. Kapılara camlara kilit yapmışlar, gidip kalasım geliyor valla. 10/10 ortam.
    ya hocam prefabrik aslında güzel de ne biliyim içime sinmedi fazla baktım internetten biraz ilk tercihim ahşap eğer olmazsa prefabrik düşünücem mecbur şu bungalov evler falan çok hoşuma gidiyor.



    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karavan hocam / yada prefabrik
    hocam biraz rahat konforlu bir şey istiyorum o yüzden karavan biraz zor olur gibime geliyor prefabrik konusunda git geldeyim hala