Hocam ben kendi bahçeme demir iskelet yaptım, üstüne tahta vidaladım. Bu şekilde yapınca maliyet inanılmaz düşüyor, yapım işi çok kolay. Benim yaptıım kulübe, bazı sebeplerden dolayı biraz kaba saba bir baraka oldu.
Yere bir gram beton dökmeden, kendi ayakları üzerinde duran, yerden yüksek olması sebebiyle sel yağmur zeminden gelen soğuk gibi derdi olmayan bir yapı.
Römork veya kamyon dingili kroser gibi hurda bir şey bulup üstüne kutu gibi bir minik ev yapabilirsiniz. hareketli olduğu için hiçbir kanunla itham edilmezsiniz. Tabii hırsızlık olayına da dikkat etmek gerekir.