• 08-03-2020, 19:48:49
    #19
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xenforo seviciliği Türk halkının popüler olana tapma hastalığından kaynaklı olabilir mi? İtalya'da Starbucks korkusundan dükkan açamadı ama Türkiye'de bir kahveye 15 TL ödemek için kuyruk bekleyen sığırlar dolu.

    Kısacası vBulletin, Xenforo ve İPB iyi yazılımlardır ama bize Forum kültürünü aşılayan vBulletin 3'dür.

    vBulletin ölmedi ve ölmeyecek...
    https://forum.vbulletin.com/forum/vb...-x-end-of-life
    Valla biz öldürmedik, kendileri öldü dediler.
    Güncelleme desteği olmayan bir yazılıma tüm altyapıyı bağlamak yanlış olur.
  • 08-03-2020, 19:50:47
    #20
    Misafir
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://forum.vbulletin.com/forum/vb...-x-end-of-life
    Valla biz öldürmedik, kendileri öldü dediler.
    Güncelleme desteği olmayan bir yazılıma tüm altyapıyı bağlamak yanlış olur.
    O zaman Windows 7'de kullanma....

    Şu an gittiğin ATM'lerin %80'i Windows 7 ile çalışıyor.
  • 08-03-2020, 20:00:16
    #21
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman Windows 7'de kullanma....

    Şu an gittiğin ATM'lerin %80'i Windows 7 ile çalışıyor.
    14 ocakta windows 7 desteÄŸi kesildi.
    2 aylık bir süre atm'ler için normal bir süre. Ama en kısa zamanda windows 10'a geçiş yapmaları gerekiyor.

    https://www.paymentssource.com/opini...l-boost-safety

    Windows xp kullanan devlet dairelerinden falan örnek verin.
  • 08-03-2020, 20:01:04
    #22
    Xenforo bence candır hem kolay işi öğrenince de özelleştirme olayın süper gayet iyi onu diyenlerforum mantığını çözememiştir bence bu benim kişisel yorumum ben 4-5 günde ufaktan xenforo'yu genel hatlarıyla çözdüm
  • 08-03-2020, 20:07:34
    #23
    Misafir
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 ocakta windows 7 desteÄŸi kesildi.
    2 aylık bir süre atm'ler için normal bir süre. Ama en kısa zamanda windows 10'a geçiş yapmaları gerekiyor.

    https://www.paymentssource.com/opini...l-boost-safety

    Windows xp kullanan devlet dairelerinden falan örnek verin.
    Arkadaşım dalga mı geciyorsun benimle o ATM'ler en az 5 yıl daha kullanilacak...


    Bir forum yazılımı mı daha önemli ATM mi? Bir ATM güncelleme desteği (güvenlik açığı desteği farklı bir yazılıma yeni özellik katma başka) 5 yıl kullanilacak ise forum yazılımı gerekli önlemler alınırsa 10 yıl daha kullanabilir.

    Yani bu yazılımlar güvenlik açıklarına desteğe her zaman cevap verir ama yeni özellikler resmi olarak gelmez eklenti olarak gelir.

    Kısacası vBulletin 3.8.7, 3.8.8., 3.8.9, 3.8.10 ve 3.8.11 sürümlerine güvenlik açığı desteği vBulletin tarafından sağlanmaktadır.
  • 08-03-2020, 20:11:17
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Microsoft EA/EAS müşterileri için genişletilmiş güvenlik güncellemelerini 2023'e kadar vereceğini açıkladı. Yani belirtilen tarih enterprise müşterileri etkilemiyor, bankalar bu yüzden kullanmaya devam ediyor.
  • 08-03-2020, 20:19:52
    #25
    Xenforoyu forumdan bir arkadaştan bir forum sitesi aldığımda ilk defa kullandım. Zend framework ile kodlanmış, sunucuyu az yoran, hızlı ve kullanışlı bir yazılım olduğunu düşünüyorum. 2.1 versiyonu ile gelen REST API sayesinde de forumunuzdan dışarıya data verebiliyorsunuz. Bu kendi forumunuzun size ait bir mobil uygulama kodlanabileceği anlamına geliyor. Bence 2020 yılında bir forum sitesi kullanacaksanız bu yazılım en iyisi...

    Asıl tartışmamız gereken konu; Forum siteleri eskisi kadar popüler mi, değil mi ?
  • 08-03-2020, 20:24:24
    #26
    Misafir
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft EA/EAS müşterileri için genişletilmiş güvenlik güncellemelerini 2023'e kadar vereceğini açıkladı. Yani belirtilen tarih enterprise müşterileri etkilemiyor, bankalar bu yüzden kullanmaya devam ediyor.
    vBulletin Solutions, Inc.

    3.8.7 ve üstü (3.8.8, 3.8.9, 3.8.10, 3.8.11)
    4.2.2 ve üstü (4.2.3, 4.2.4 ve 4.2.5)

    Sürümlerini resmi olarak ömür boyu güvenlik açıklarını desteklemektedir.
  • 08-03-2020, 20:59:31
    #27
    Vbullletin en iyisi, xenforo bana göre çok çok kötü, vbulletin r10 geliştirdiği için daha'da güzelleşti.