Xenforo seviciliği Türk halkının popüler olana tapma hastalığından kaynaklı olabilir mi? İtalya'da Starbucks korkusundan dükkan açamadı ama Türkiye'de bir kahveye 15 TL ödemek için kuyruk bekleyen sığırlar dolu.
Kısacası vBulletin, Xenforo ve İPB iyi yazılımlardır ama bize Forum kültürünü aşılayan vBulletin 3'dür.
vBulletin ölmedi ve ölmeyecek...
https://forum.vbulletin.com/forum/vb...-x-end-of-life
Valla biz öldürmedik, kendileri öldü dediler.
Güncelleme desteği olmayan bir yazılıma tüm altyapıyı bağlamak yanlış olur.