Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman Windows 7'de kullanma....

Şu an gittiğin ATM'lerin %80'i Windows 7 ile çalışıyor.
14 ocakta windows 7 desteği kesildi.
2 aylık bir süre atm'ler için normal bir süre. Ama en kısa zamanda windows 10'a geçiş yapmaları gerekiyor.

https://www.paymentssource.com/opini...l-boost-safety

Windows xp kullanan devlet dairelerinden falan örnek verin.