düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://forum.vbulletin.com/forum/vb...-x-end-of-life
Valla biz öldürmedik, kendileri öldü dediler.
Güncelleme desteği olmayan bir yazılıma tüm altyapıyı bağlamak yanlış olur.
O zaman Windows 7'de kullanma....

Şu an gittiğin ATM'lerin %80'i Windows 7 ile çalışıyor.