• 19-02-2020, 15:21:55
    #1
    Merhabalar r10 platformuna daha dün dahil oldum fakat karşılaştığım tek bir sorun var r10 zaman zaman 500 hatası veriyor sorun bende mi yoksa r10 da mı 😄 görsel ektedir.
  • 19-02-2020, 15:23:22
    #2
    r10 da hocam ara sıra gelip gidiyor.
  • 19-02-2020, 15:25:35
    #3
    r10 da oluyor nadir de olsa bende yaşıyorum zaman zaman
  • 19-02-2020, 15:28:44
    #4
    sorun bende

  • 19-02-2020, 15:36:45
    #5
    Bende iki saattir foruma girmeye çalışıyorum çerez vs ne varsa hepsini temizledim
  • 19-02-2020, 15:36:52
    #6
    bendede aynı 3-4 dk sonra düzeliyor.
  • 19-02-2020, 15:42:52
    #7
    Aynı sorunu sürekli yaşıyorum birtürlü çözüm bulunamadı. Baya sıkıntı yapmaya başladı.




    Bazen 30DK, 2 Saat cıvarı sürüyor ,bu süreçte r10 a erişilemiyor
  • 19-02-2020, 15:51:42
    #8
    Sorun R10'un sunucularında ancak bazen bu ekran cache olarak kalabiliyor uzun süre bu sayfa ile karşılaştığınız zamanlarda gizli sekmeden yada çerezleri silip tekrar girmeyi deneyin hocam.
  • 19-02-2020, 15:52:58
    #9
    Looklike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da hocam ara sıra gelip gidiyor.
    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da oluyor nadir de olsa bende yaşıyorum zaman zaman
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun bende

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iki saattir foruma girmeye çalışıyorum çerez vs ne varsa hepsini temizledim
    ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede aynı 3-4 dk sonra düzeliyor.
    ComputeRr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu sürekli yaşıyorum birtürlü çözüm bulunamadı. Baya sıkıntı yapmaya başladı.




    Bazen 30DK, 2 Saat cıvarı sürüyor ,bu süreçte r10 a erişilemiyor
    Bence bunu göz ardı edebiliriz çünkü günlük milyonlarca belki daha fazla ziyaretçi alıyor r10 ve Türkiye'nin en iyi en aktif ve en kaliteli web master formu ❤️🚀