Konu
Sorun bende mi r10 da mı ?
19-02-2020, 15:42:52
#7
ComputeRr
Aynı sorunu sürekli yaşıyorum birtürlü çözüm bulunamadı. Baya sıkıntı yapmaya başladı.
Bazen 30DK, 2 Saat cıvarı sürüyor ,bu süreçte r10 a erişilemiyor