r10 da hocam ara sıra gelip gidiyor.
r10 da oluyor nadir de olsa bende yaşıyorum zaman zaman
Bende iki saattir foruma girmeye çalışıyorum çerez vs ne varsa hepsini temizledim
bendede aynı 3-4 dk sonra düzeliyor.
Aynı sorunu sürekli yaşıyorum birtürlü çözüm bulunamadı. Baya sıkıntı yapmaya başladı.
Bazen 30DK, 2 Saat cıvarı sürüyor ,bu süreçte r10 a erişilemiyor
Bence bunu göz ardı edebiliriz çünkü günlük milyonlarca belki daha fazla ziyaretçi alıyor r10 ve Türkiye'nin en iyi en aktif ve en kaliteli web master formu ❤️🚀