Konu
Sorun bende mi r10 da mı ?
19-02-2020, 15:51:42
#8
Oğuz
Sorun R10'un sunucularında ancak bazen bu ekran cache olarak kalabiliyor uzun süre bu sayfa ile karşılaştığınız zamanlarda gizli sekmeden yada çerezleri silip tekrar girmeyi deneyin hocam.