SA-MP Açılmama Sorunu
7
●259
- 13-02-2020, 14:00:49Konu dışı ama duruyormu hala Sa-mp
2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
- 13-02-2020, 14:01:01Vay be eskiden ne oynardık hey gidi [Z]Group gürkan abi saldı artık bakmıyolar bile
- 13-02-2020, 14:03:08Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydiZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2020, 14:05:03Ben admindim zamanında uzun süreler adminlik yaptım grafik ekibinde yer aldım sonradan tadı tuzu kalmadı herkes ayrıldı çok arkadaşlıklar kurdum z group sayesinde gürkan abi gibi bir kral adamı tanıdım daha sonrasında zaten yakın bir tanıdığımız çıktı kendisikalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2020, 14:07:25Orda admindim zamanında chatten hile hakkında bilgi verdiğim için atmışlardıZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ryder vardı bi bunların coder'i onla çok haşır neşir oluyordum
Tabiki hocam sorabilirsiniz yıllar oldu amakalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu Guard v1 v2 v3 v4 v5 modlarını yazan bendim
Bonus:
Bir dönem neredeyse bütün samp'ı sarsan o deAMX (lua decompiler) i çıkardığımda milletin açtığı konu https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335692 - 13-02-2020, 14:50:58Ekran kart driver silince reboot atın hocam tekrar kurunca tekrar yeniden başlatın faydası olabilir. Windows hangi sürüm kullanmaktasınız ? Dx 9 dışındaki kurulu var(dx11,dx10) ise çakışma oluyor olabilir win10da (dx konusunda kesin emin değilim ).
Samp kitle olsa halen girmek isterdim fakat yeni open mp bekleyişindeyiz bakalım
- 13-02-2020, 15:23:13DX9 kuramıyorum ki zaten, Dxdiag'dan kontrol edince DX12 gözüküyor.Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
