• 13-02-2020, 13:58:34
    #1
    Silinmiş Konu
  • 13-02-2020, 14:00:49
    #2
    Konu dışı ama duruyormu hala Sa-mp 2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
  • 13-02-2020, 14:01:01
    #3
    Vay be eskiden ne oynardık hey gidi [Z]Group gürkan abi saldı artık bakmıyolar bile
  • 13-02-2020, 14:03:08
    #4
    Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı ama duruyormu hala Sa-mp 2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
    Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be eskiden ne oynardık hey gidi [Z]Group gürkan abi saldı artık bakmıyolar bile
    ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi
  • 13-02-2020, 14:05:03
    #5
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?

    ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi
    Ben admindim zamanında uzun süreler adminlik yaptım grafik ekibinde yer aldım sonradan tadı tuzu kalmadı herkes ayrıldı çok arkadaşlıklar kurdum z group sayesinde gürkan abi gibi bir kral adamı tanıdım daha sonrasında zaten yakın bir tanıdığımız çıktı kendisi
  • 13-02-2020, 14:07:25
    #6
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben admindim zamanında uzun süreler adminlik yaptım grafik ekibinde yer aldım sonradan tadı tuzu kalmadı herkes ayrıldı çok arkadaşlıklar kurdum z group sayesinde gürkan abi gibi bir kral adamı tanıdım daha sonrasında zaten yakın bir tanıdığımız çıktı kendisi
    Orda admindim zamanında chatten hile hakkında bilgi verdiğim için atmışlardı Ryder vardı bi bunların coder'i onla çok haşır neşir oluyordum



    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?

    ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi
    Tabiki hocam sorabilirsiniz yıllar oldu ama şu Guard v1 v2 v3 v4 v5 modlarını yazan bendim

    Bonus:
    Bir dönem neredeyse bütün samp'ı sarsan o deAMX (lua decompiler) i çıkardığımda milletin açtığı konu https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335692
  • 13-02-2020, 14:50:58
    #7
    Ekran kart driver silince reboot atın hocam tekrar kurunca tekrar yeniden başlatın faydası olabilir. Windows hangi sürüm kullanmaktasınız ? Dx 9 dışındaki kurulu var(dx11,dx10) ise çakışma oluyor olabilir win10da (dx konusunda kesin emin değilim ).
    Samp kitle olsa halen girmek isterdim fakat yeni open mp bekleyişindeyiz bakalım
  • 13-02-2020, 15:23:13
    #8
    Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kart driver silince reboot atın hocam tekrar kurunca tekrar yeniden başlatın faydası olabilir. Windows hangi sürüm kullanmaktasınız ? Dx 9 dışındaki kurulu var(dx11,dx10) ise çakışma oluyor olabilir win10da (dx konusunda kesin emin değilim ).
    Samp kitle olsa halen girmek isterdim fakat yeni open mp bekleyişindeyiz bakalım
    DX9 kuramıyorum ki zaten, Dxdiag'dan kontrol edince DX12 gözüküyor.