Ben admindim zamanında uzun süreler adminlik yaptım grafik ekibinde yer aldım sonradan tadı tuzu kalmadı herkes ayrıldı çok arkadaşlıklar kurdum z group sayesinde gürkan abi gibi bir kral adamı tanıdım daha sonrasında zaten yakın bir tanıdığımız çıktı kendisi
Orda admindim zamanında chatten hile hakkında bilgi verdiğim için atmışlardı

Ryder vardı bi bunların coder'i onla çok haşır neşir oluyordum
Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?
ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi
Tabiki hocam sorabilirsiniz yıllar oldu ama

şu Guard v1 v2 v3 v4 v5 modlarını yazan bendim
Bonus:
Bir dönem neredeyse bütün samp'ı sarsan o deAMX (lua decompiler) i çıkardığımda milletin açtığı konu
https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335692