Konu dışı ama duruyormu hala Sa-mp

2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?
Vay be eskiden ne oynardık hey gidi [Z]Group gürkan abi saldı artık bakmıyolar bile
ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi