Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı ama duruyormu hala Sa-mp 2014'e kadar freeroam modları yazıyordum lua da.
Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?
ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be eskiden ne oynardık hey gidi [Z]Group gürkan abi saldı artık bakmıyolar bile
ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi