kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duruyor tabiki hocam, pawno'dan anlıyorsanız size bazı sorularım olabilirmi?

ZGroup'ta bende oynardım nickim KeFeNci'ydi
Ben admindim zamanında uzun süreler adminlik yaptım grafik ekibinde yer aldım sonradan tadı tuzu kalmadı herkes ayrıldı çok arkadaşlıklar kurdum z group sayesinde gürkan abi gibi bir kral adamı tanıdım daha sonrasında zaten yakın bir tanıdığımız çıktı kendisi