• 29-01-2020, 16:29:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyu açtım 4 kişi dahasordu sizinle beraber 5 oldu özelden atayım
    Hocam biraz ilginç olacak ama bende PM alabilir miyim 😇
  • 29-01-2020, 16:32:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz ilginç olacak ama bende PM alabilir miyim 😇
    hocam size de yolladım ama işte benim merak ettiğim konu şu söylemeli miyim söylememeli mi ?
  • 29-01-2020, 16:33:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam size de yolladım ama işte benim merak ettiğim konu şu söylemeli miyim söylememeli mi ?
    Bence söylememelisiniz.
  • 29-01-2020, 16:34:40
    #13
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, son bir aydır en az 20 kişi online destek, whastapp destek yada forumdan pm ile sitemin yazılımını sormakta kırmamak içinde söylemekteyim ama günde 3 5 kişi sorunca biraz kıl olmaya başladım artık, sizce neden soruyorlar? projenin aynısından yapmaya çalışmak olabilir mi? yada gerçekten merak ettikleri için mi? Kırmamak için herkese söylüyorum ama yanlış mı yapıyorum sizce?

    Sitem Grafik Lazım

    tasarımını beğendik, sistemi beğendik söyler misiniz diyorlar bende söylüyorum ama bu son 1 aydır çok sıklaştı. Ne yapmam doğru olur? Zaten işi azıcık bilen sistemin ne olduğunu kendisi anlar diye söylemekten çekinmiyorum
    Güzelmiş gerçekten bana da söyleseniz, madem o kadar söylediniz.
    Kişisel Fikrim: İşi ticarete dökün o zaman satışını yapın.
  • 29-01-2020, 16:36:10
    #14
    Temanın ilk halinden, son haline hatırlıyorum. Bu tema bu kadar güzel ise; Murat abinin emekleri sayesindedir. Bence söylememelisin abi.
  • 29-01-2020, 22:51:07
    #15
    hocam siten sade ve hoş, eğer html template varsa ambalaj sitesi yapacağım onun için kullanırım kesinlikle, diğer arkadaşlara göndermişsiniz bir de bana gönderin, ciddiyim..

    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyu açtım 4 kişi dahasordu sizinle beraber 5 oldu özelden atayım
  • 29-01-2020, 23:43:54
    #16
    banada bir pm atarmısın bende beğendim
  • 30-01-2020, 18:02:56
    #17
    Hocam size zahmet bende pm alabilir miyim? Gerçekten çok güzel duruyor.
  • 30-01-2020, 18:06:54
    #18
    Siteniz çok güzel hocam ihtiyaç duysam benimde kullanmak isteyeceğim bir yapıda. Açıkcası bende merak ettim 😃