Merhaba arkadaşlar, son bir aydır en az 20 kişi online destek, whastapp destek yada forumdan pm ile sitemin yazılımını sormakta kırmamak içinde söylemekteyim ama günde 3 5 kişi sorunca biraz kıl olmaya başladım artık, sizce neden soruyorlar? projenin aynısından yapmaya çalışmak olabilir mi? yada gerçekten merak ettikleri için mi? Kırmamak için herkese söylüyorum ama yanlış mı yapıyorum sizce?
Sitem
Grafik Lazım
tasarımını beğendik, sistemi beğendik söyler misiniz diyorlar bende söylüyorum ama bu son 1 aydır çok sıklaştı. Ne yapmam doğru olur? Zaten işi azıcık bilen sistemin ne olduğunu kendisi anlar diye söylemekten çekinmiyorum
Güzelmiş gerçekten bana da söyleseniz, madem o kadar söylediniz.

Kişisel Fikrim: İşi ticarete dökün o zaman satışını yapın.