Merhaba arkadaşlar, son bir aydır en az 20 kişi online destek, whastapp destek yada forumdan pm ile sitemin yazılımını sormakta kırmamak içinde söylemekteyim ama günde 3 5 kişi sorunca biraz kıl olmaya başladım artık, sizce neden soruyorlar? projenin aynısından yapmaya çalışmak olabilir mi? yada gerçekten merak ettikleri için mi? Kırmamak için herkese söylüyorum ama yanlış mı yapıyorum sizce?
Sitem Grafik Lazım
tasarımını beğendik, sistemi beğendik söyler misiniz diyorlar bende söylüyorum ama bu son 1 aydır çok sıklaştı. Ne yapmam doğru olur? Zaten işi azıcık bilen sistemin ne olduğunu kendisi anlar diye söylemekten çekinmiyorum
Son 1 Aydır En Sık Aldığım Soru.
18
●453
- 29-01-2020, 16:14:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 29-01-2020, 16:20:51Eyvallah hocam ama işte gerçekten sistemi neden sorduklarını anlamıyorumNecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://prnt.sc/qujcjcCankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam alexam böyle bir site için yeterince iyi taktik yapmıyorum gerçekten soru alıyorum durmadan sistem ile alakalı - 29-01-2020, 16:21:35Takılıyorum ben de zaten ya, siteye göz attım gayet iyiGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2020, 16:21:35güzel backlink yöntemi.GrafikLazim bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 29-01-2020, 16:23:59hocam gerçektenbacklink için yapmadım ama tabi işime yaracaksa da hayır dememMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2020, 16:28:37Maybe1day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuyu açtım 4 kişi dahasordu sizinle beraber 5 oldu
özelden atayım