hocam siten sade ve hoş, eğer html template varsa ambalaj sitesi yapacağım onun için kullanırım kesinlikle, diğer arkadaşlara göndermişsiniz bir de bana gönderin, ciddiyim..

GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuyu açtım 4 kişi dahasordu sizinle beraber 5 oldu özelden atayım