Ankara Etimesgut Askere Giden ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ankara Etimesgut Askere Giden ?
18
●
252
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ankara Etimesgut Askere Giden ?
1
2
3
27-01-2020, 17:17:32
#10
Rexigo
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neyi kardeş ?
ustaya adamım.
ben ağrıda yaptım, sıkıntı bi yerdi, piyade isen geçmiş olsun.
27-01-2020, 17:17:46
#11
Misafir
CengizhanK24 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olabilir hocam ordanda hudut birliklerine gönderiyorlarmış hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz için
hayırlısı bakalım yarın etrafı gezecem ne alınacak onuda bilmiyorum bakalım 1 günde ne alabilirsem
27-01-2020, 17:18:27
#12
roxie
Üyeliği durduruldu
3. Er eğitim bölüğünde yaptım hayatımın en kötü 40 gününü geçirdim temmuz ayında
Allah yardımcın olsun bende tankçıydım istihkam olarak Kıbrıs'a gönderdiler yüksek ihtimal Kıbrıs'a gidersin
27-01-2020, 17:18:43
#13
Misafir
Rexigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ustaya adamım.
ben ağrıda yaptım, sıkıntı bi yerdi, piyade isen geçmiş olsun.
Aynen piyade sanırım. K.K.K.LIĞI yazıyor.
27-01-2020, 17:20:20
#14
accrock
Vaay be 2005 de yapmıştım soğuğu pistir dikkat edin
1-2-3 deydim
27-01-2020, 17:20:20
#15
Rexigo
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen piyade sanırım. K.K.K.LIĞI yazıyor.
Acemi sadece fragman 21 gün boyunca yürürsün, erken kalkmaya traş olmaya alışma vs..
asıl olay ustaya geçince başlıyor.. hayırlı teskereler simdiden
27-01-2020, 17:20:46
#16
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba
Arkadaşlar ayın 30 unda oraya çıkmış yerim Topçuymuşum giden varmı ?
Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
27-01-2020, 17:22:05
#17
Misafir
Rexigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acemi sadece fragman 21 gün boyunca yürürsün, erken kalkmaya traş olmaya alışma vs..
asıl olay ustaya geçince başlıyor.. hayırlı teskereler simdiden
21 gün sonra usta birliğine geçiş sanırım.
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
valla o soğuk işi ne bilem şans
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
sivasdan iyidir ama demi
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-01-2020, 17:25:50
#18
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
21 gün sonra usta birliğine geçiş sanırım.
valla o soğuk işi ne bilem şans
sivasdan iyidir ama demi
Sivasın birde Kütahyanın ayazı üzerine soğuk tanımam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler