• 27-01-2020, 17:17:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi kardeş ?
    ustaya adamım.
    ben ağrıda yaptım, sıkıntı bi yerdi, piyade isen geçmiş olsun.
  • 27-01-2020, 17:17:46
    #11
    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olabilir hocam ordanda hudut birliklerine gönderiyorlarmış hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz için
    hayırlısı bakalım yarın etrafı gezecem ne alınacak onuda bilmiyorum bakalım 1 günde ne alabilirsem
  • 27-01-2020, 17:18:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    3. Er eğitim bölüğünde yaptım hayatımın en kötü 40 gününü geçirdim temmuz ayında Allah yardımcın olsun bende tankçıydım istihkam olarak Kıbrıs'a gönderdiler yüksek ihtimal Kıbrıs'a gidersin
  • 27-01-2020, 17:18:43
    #13
    Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ustaya adamım.
    ben ağrıda yaptım, sıkıntı bi yerdi, piyade isen geçmiş olsun.
    Aynen piyade sanırım. K.K.K.LIĞI yazıyor.
  • 27-01-2020, 17:20:20
    #14
    Vaay be 2005 de yapmıştım soğuğu pistir dikkat edin
    1-2-3 deydim
  • 27-01-2020, 17:20:20
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen piyade sanırım. K.K.K.LIĞI yazıyor.
    Acemi sadece fragman 21 gün boyunca yürürsün, erken kalkmaya traş olmaya alışma vs..
    asıl olay ustaya geçince başlıyor.. hayırlı teskereler simdiden
  • 27-01-2020, 17:20:46
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Arkadaşlar ayın 30 unda oraya çıkmış yerim Topçuymuşum giden varmı ?
    Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
  • 27-01-2020, 17:22:05
    #17
    Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemi sadece fragman 21 gün boyunca yürürsün, erken kalkmaya traş olmaya alışma vs..
    asıl olay ustaya geçince başlıyor.. hayırlı teskereler simdiden
    21 gün sonra usta birliğine geçiş sanırım.
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
    valla o soğuk işi ne bilem şans



    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi
    sivasdan iyidir ama demi
    • İPM
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2020, 17:25:50
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 gün sonra usta birliğine geçiş sanırım.

    valla o soğuk işi ne bilem şans




    sivasdan iyidir ama demi
    Sivasın birde Kütahyanın ayazı üzerine soğuk tanımam