Be orada yaptım. 1.Alay Çavuş Eğitim Taburu.Zırhlı Birlikler diye geçiyordu.Ben tankçıyla jandarmayı gördüm ama hiç topçu görmedim.Tabur olduğu için belki başka yerdelerdi.
Be orada yaptım. 1.Alay Çavuş Eğitim Taburu.Zırhlı Birlikler diye geçiyordu.Ben tankçıyla jandarmayı gördüm ama hiç topçu görmedim.Tabur olduğu için belki başka yerdelerdi.
Şubede millet sevk kağıdı alırker hiç düşen olmamış benimle aynı yere hep sivas dı acaba buradan birileri vardır dedim