• 27-01-2020, 17:05:07
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar ayın 30 unda oraya çıkmış yerim Topçuymuşum giden varmı ?
  • 27-01-2020, 17:06:39
    #2
    Be orada yaptım. 1.Alay Çavuş Eğitim Taburu.Zırhlı Birlikler diye geçiyordu.Ben tankçıyla jandarmayı gördüm ama hiç topçu görmedim.Tabur olduğu için belki başka yerdelerdi.
  • 27-01-2020, 17:08:06
    #3
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Be orada yaptım. 1.Alay Çavuş Eğitim Taburu.Zırhlı Birlikler diye geçiyordu.Ben tankçıyla jandarmayı gördüm ama hiç topçu görmedim.Tabur olduğu için belki başka yerdelerdi.
    Şubede millet sevk kağıdı alırker hiç düşen olmamış benimle aynı yere hep sivas dı acaba buradan birileri vardır dedim
  • 27-01-2020, 17:10:13
    #4
    10 sene önce giden var mı dersen o olurdu
  • 27-01-2020, 17:10:17
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubede millet sevk kağıdı alırker hiç düşen olmamış benimle aynı yere hep sivas dı acaba buradan birileri vardır dedim
    Sivas toplama kampı galıba ben dahıl herkes orda
  • 27-01-2020, 17:11:35
    #6
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene önce giden var mı dersen o olurdu

    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivas toplama kampı galıba ben dahıl herkes orda
    Valla sivas da bi boşluk var galiba herkes sivas çıkmış bizim şube millet soruyor birbirine hepsi sivas
    • CengizhanK24
    CengizhanK24 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2020, 17:15:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    %70 doğu ve kıbrısa veriyor.
  • 27-01-2020, 17:16:35
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Valla sivas da bi boşluk var galiba herkes sivas çıkmış bizim şube millet soruyor birbirine hepsi sivas
    olabilir hocam ordanda hudut birliklerine gönderiyorlarmış hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz için
  • 27-01-2020, 17:16:29
    #9
    Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %70 doğu ve kıbrısa veriyor.
    neyi kardeş ?