Be orada yaptım. 1.Alay Çavuş Eğitim Taburu.Zırhlı Birlikler diye geçiyordu.Ben tankçıyla jandarmayı gördüm ama hiç topçu görmedim.Tabur olduğu için belki başka yerdelerdi.