Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Arkadaşlar ayın 30 unda oraya çıkmış yerim Topçuymuşum giden varmı ?
Her gün önünden geçerim, yeğenim yapmıştı orada yemin törenine gitmiştik 2-3 ay sonra geleydin iyiydi ayazı yersin şimdi