Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ustaya adamım.
ben ağrıda yaptım, sıkıntı bi yerdi, piyade isen geçmiş olsun.
Aynen piyade sanırım. K.K.K.LIĞI yazıyor.