En kötü ihtimalle 7 Plus alın. Yeni yeni, eski eskidir 6s'ler artık eski sayılıyor. 7'lerin biraz daha zamanı var.
Plus model olduğu için portre modunuz da olacak bu arada. iPhone'lar kamera konusunda iyidir, pişman olmazsınız ve bir daha iPhone'dan başka telefon kullanamazsınız
En kötü ihtimalle 7 Plus alın. Yeni yeni, eski eskidir 6s'ler artık eski sayılıyor. 7'lerin biraz daha zamanı var.
Plus model olduğu için portre modunuz da olacak bu arada. iPhone'lar kamera konusunda iyidir, pişman olmazsınız ve bir daha iPhone'dan başka telefon kullanamazsınız
8 Plus Sipariş Ettim Hocam Bekliyorum. İlk defa iphone kullanacağım
8 Plus Sipariş Ettim Hocam Bekliyorum. İlk defa iphone kullanacağım
(Ankette yok diye onu söylememiştim) 8 Plus da alabileceğiniz en iyi telefonlardan birisi. Hayırlı uğurlu olsun. Portre ile bol bol fotoğraf çekmeyi unutmayın
(Ankette yok diye onu söylememiştim) 8 Plus da alabileceğiniz en iyi telefonlardan birisi. Hayırlı uğurlu olsun. Portre ile bol bol fotoğraf çekmeyi unutmayın
evet ilk başkta 6s plus veya 7 plus almak için niyetlendim ama arkadaşlar 8 plusı çok övdüler