Anket Sizce Hangi İphone Modelini Almalıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 26
Sizce Hangi İphone Modelini Almalıyım?
İphone 6 PLUS
%0 (0 Oy)
İphone 6S PLUS
%7,69 (2 Oy)
İphone 7 PLUS
%92,31 (24 Oy)
  • 14-01-2020, 15:03:10
    #10
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arasındaki farkı çok mu peki 7 plus 8 plus ın hocam incelemedim çünkü 8 plus ı ama çok tutulan telefonlar 6s plus 7 plus mış
    7'lerin ömrününde çok fazla olacağını söyleyemem. Yani 1/2 yıla son versiyonların güncellemesi gelmeyecektir. Özellik olarakta 8 Plus, 7 Plus'a göre işlemci ve kamera yönünden bir tık daha iyi. iPhone 7 lerin bu kadar tutmasının en büyük sebeplerinden birisi de 8'le birlikte çıkan kur ve telefon kayıt fiyatlarının artışı. Birde kayıt kimin adınaysa hatta onun adına olması kuralı.
  • 14-01-2020, 15:07:12
    #11
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ay içerisinde 8PLUS düşüncesindeyim.
    ByRio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 6 Plus 16GB var. Satmayı düşünüyorum. Android hiç kullanmadım. 3GS - 5 - 6 Plus - şimdide min. 8 plus gibi bir model alarak 4. iphonemi almayı düşünüyorum. Eğer bütçen varsa bence minimum 8 Plus almalısın.
    StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneriler arasında en iyisi 7 plus ama biraz zorlayıp durumu 8 plus almanızı öneririm.

    6-6plus modellerine güncelleme gelmedi ios 13

    önümüzdeki sene 6s ve 6s-plus a gelmicek ios 14

    ve sonra ios 15 dediği zaman ise 7 serisine gelmeyecek bu yüzden dolayı bunları göz önünde bulundurmanızı öneririm.

    Eğer mobil app ile uğraşıyorsanız telefonunuzun güncel olması gerekmektedir. uygulamaların o versiyonda stabil çalışıp çalışmadığını test etmek için. ( Semülatör de her modelleri var diyenleri duyuyorum sanki ) )

    Hayırlısı olsun. iOS candır ..
    ByRio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7'lerin ömrününde çok fazla olacağını söyleyemem. Yani 1/2 yıla son versiyonların güncellemesi gelmeyecektir. Özellik olarakta 8 Plus, 7 Plus'a göre işlemci ve kamera yönünden bir tık daha iyi. iPhone 7 lerin bu kadar tutmasının en büyük sebeplerinden birisi de 8'le birlikte çıkan kur ve telefon kayıt fiyatlarının artışı. Birde kayıt kimin adınaysa hatta onun adına olması kuralı.

    İphone 7 plus ömrü 1 2 sene sonra bitecek diyorsunuz ancak bu durum 3 sene sonra 8 in başına da gelecek. bu yüzden iphone kaybediyor sanırım. iphone 8plus alabilirim ama 5bin liraya değer bir telefon mu sanırım 8 plus cam ve alüminyum ile yapılmış note 5 gibi
  • 14-01-2020, 15:09:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 7 plus ömrü 1 2 sene sonra bitecek diyorsunuz ancak bu durum 3 sene sonra 8 in başına da gelecek. bu yüzden iphone kaybediyor sanırım. iphone 8plus alabilirim ama 5bin liraya değer bir telefon mu sanırım 8 plus cam ve alüminyum ile yapılmış note 5 gibi
    Bütçe el verse 11 diyeceğim 7.000 TL ama onun dışın 8PLUS diyorum ben.
  • 14-01-2020, 15:10:15
    #13
    iphone 7 plus alın tabii kide kamera özellikleri bile yeter tercih etmenize
  • 14-01-2020, 15:13:14
    #14
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe el verse 11 diyeceğim 7.000 TL ama onun dışın 8PLUS diyorum ben.
    yok hocam o kadar para verilmez telefonlara ya o parayla araba alıyorlar adamlar

    SeoMelo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 7 plus alın tabii kide kamera özellikleri bile yeter tercih etmenize
    kamera olarakta fiyat olarak ta beni tatmin etti zaten.
  • 14-01-2020, 15:33:53
    #15
    Kurumsal PLUS
    ByRio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7'lerin ömrününde çok fazla olacağını söyleyemem. Yani 1/2 yıla son versiyonların güncellemesi gelmeyecektir. Özellik olarakta 8 Plus, 7 Plus'a göre işlemci ve kamera yönünden bir tık daha iyi. iPhone 7 lerin bu kadar tutmasının en büyük sebeplerinden birisi de 8'le birlikte çıkan kur ve telefon kayıt fiyatlarının artışı. Birde kayıt kimin adınaysa hatta onun adına olması kuralı.
    İphone 7 1-2 sene ömrü bitecek diyorsunuz da hala revaçta bi telefon 6s lere bile suanda güncelleme geliyor 6 bile suanda satılmakta ömrü bitse bile İphone en az 5 sene götürür ve piyasası ölmez. İPhone 6 2015 de aldim hala kullanıyorum sorun sıkıntı 0 bu sene güncellemesi durağan oldu. Çokta önemli değil devasa güncellemeler olmadığı için 😊
  • 14-01-2020, 15:37:37
    #16
    Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 7 1-2 sene ömrü bitecek diyorsunuz da hala revaçta bi telefon 6s lere bile suanda güncelleme geliyor 6 bile suanda satılmakta ömrü bitse bile İphone en az 5 sene götürür ve piyasası ölmez. İPhone 6 2015 de aldim hala kullanıyorum sorun sıkıntı 0 bu sene güncellemesi durağan oldu. Çokta önemli değil devasa güncellemeler olmadığı için 😊
    iPhone 6 hala kullanıyorsunuz ama yazılımınız güncel değil. Yeni bir telefon alırken en az 5/6 sene götürsün diye bakarım ben. Buna son güncellemeler dahil. iPhone 7 plus alıp 2 sene sonra son güncellemeden mahrum kalacağına 8 plus alsın kafası rahat olsun. Yoksa dediğiniz doğru 6 bile götürüyor ki ben de 6 plus kullanıyorum 6 yıldır ama dark mode nasıldır bilmiyoruz
  • 14-01-2020, 16:56:03
    #17
    8 plus x den sonra çıktı min 4-5 senesi var onunda ömrünün bitmesi için
  • 14-01-2020, 17:08:58
    #18
    64GB kapasiteden aşağısını almayın. 7Plus mantıklı olur. 6 ve 6s eskidi artık önümüzdeki yıl güncelleme almayacaklar.