ByRio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7'lerin ömrününde çok fazla olacağını söyleyemem. Yani 1/2 yıla son versiyonların güncellemesi gelmeyecektir. Özellik olarakta 8 Plus, 7 Plus'a göre işlemci ve kamera yönünden bir tık daha iyi. iPhone 7 lerin bu kadar tutmasının en büyük sebeplerinden birisi de 8'le birlikte çıkan kur ve telefon kayıt fiyatlarının artışı. Birde kayıt kimin adınaysa hatta onun adına olması kuralı.
İphone 7 1-2 sene ömrü bitecek diyorsunuz da hala revaçta bi telefon 6s lere bile suanda güncelleme geliyor 6 bile suanda satılmakta ömrü bitse bile İphone en az 5 sene götürür ve piyasası ölmez. İPhone 6 2015 de aldim hala kullanıyorum sorun sıkıntı 0 bu sene güncellemesi durağan oldu. Çokta önemli değil devasa güncellemeler olmadığı için 😊