ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kötü ihtimalle 7 Plus alın. Yeni yeni, eski eskidir 6s'ler artık eski sayılıyor. 7'lerin biraz daha zamanı var.
Plus model olduğu için portre modunuz da olacak bu arada. iPhone'lar kamera konusunda iyidir, pişman olmazsınız ve bir daha iPhone'dan başka telefon kullanamazsınız
8 Plus Sipariş Ettim Hocam Bekliyorum. İlk defa iphone kullanacağım