En kötü ihtimalle 7 Plus alın. Yeni yeni, eski eskidir

6s'ler artık eski sayılıyor. 7'lerin biraz daha zamanı var.
Plus model olduğu için portre modunuz da olacak bu arada. iPhone'lar kamera konusunda iyidir, pişman olmazsınız ve bir daha iPhone'dan başka telefon kullanamazsınız