• 11-01-2020, 12:17:28
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaşlar ofis için tanklı kartuş sistemi olan yazıcı almak istiyorum. Günlük kullanım dışında minik boyutlarda renkli görsellere ihtiyacım oluyor. Renkli baskı önemli benim için yani.

    Ben iki yazıcı arasında kaldım;
    1. Epson Tanklı L3150 Photoink Mürekkepli Yazıcı 4 Renk Bitmeyen Kartuşlu
    2. Epson Tanklı L3110 Photoink Mürekkepli Yazıcı 4 Renk Bitmeyen Kartuşlu


    bunlar dışında canon yazıcılara baktım ama pek iyi yorumlar yok genelde renkli baskıda epson daha iyi diye okudum. Birde brother diye bir marka var. Sizce hangisini almalıyım. Kullanan veya bilgisi olan varsa öneride bulunabilir mi?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
  • 11-01-2020, 12:20:50
    #2
    Yaklaşık 6 ay önce uzun araştırmalardan sonra bu yazıcıya karar verdim. Çok memnunum. Photoink mürekkeplerden uzak durun. Orijinal mürekkep kullanın.


    https://www.hepsiburada.com/hp-ink-t...m-HB00000AISR7
  • 11-01-2020, 12:41:10
    #3
    Epson L110 kullanıyoruz.

    Bugüne kadar binlerce sayfa s/b yüzlerce sayfa renkli çıktı aldık.

    Bi noktandan sonra yazıcı yazıcı kafası ömrü doldu diye arızaya geçiyor.

    wic reset diye bir olay var. sıfır yazıcı kafası takılmış gibi oluyor. kaldığı yerden devam ediyor.

    5 yıl belki de daha uzun süredir iç mimarlık ofisinin A4 yükünün tamamını kaldırıyor.

    Aynı cihaz evde var.

    Fotoğraf baskısı için veya ders notları fln için arada kullanıyorum. evdeki daha da yaşlı bazen 6 ay veya daha uzun kullanmadığım dönem oluyor.

    Netten aldığım ucuz müekkepler kullandığım halde donma tıkanma vs olmuyor.

    epson dan çok memnunum

    Benim modelin L110
  • 11-01-2020, 12:45:05
    #4
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 6 ay önce uzun araştırmalardan sonra bu yazıcıya karar verdim. Çok memnunum. Photoink mürekkeplerden uzak durun. Orijinal mürekkep kullanın.


    https://www.hepsiburada.com/hp-ink-t...m-HB00000AISR7
    hocam mürekkep bitince dolumu kolay mı fıyatı nedir ?
  • 11-01-2020, 12:48:47
    #5
    ahmetgntp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mürekkep bitince dolumu kolay mı fıyatı nedir ?
    Mürekkep dolumu çok kolay. Orijinal mürekkeplerini (Renkli ve S/B) internette 100-150TL arasında bulabiliyorsunuz.

    Yazıyıcıyı ben hepsiburada üzerinden 600 liraya almıştım. Bayağı zamlanmış.
  • 11-01-2020, 12:50:13
    #6
    yuxelmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Epson L110 kullanıyoruz.

    Bugüne kadar binlerce sayfa s/b yüzlerce sayfa renkli çıktı aldık.

    Bi noktandan sonra yazıcı yazıcı kafası ömrü doldu diye arızaya geçiyor.

    wic reset diye bir olay var. sıfır yazıcı kafası takılmış gibi oluyor. kaldığı yerden devam ediyor.

    5 yıl belki de daha uzun süredir iç mimarlık ofisinin A4 yükünün tamamını kaldırıyor.

    Aynı cihaz evde var.

    Fotoğraf baskısı için veya ders notları fln için arada kullanıyorum. evdeki daha da yaşlı bazen 6 ay veya daha uzun kullanmadığım dönem oluyor.

    Netten aldığım ucuz müekkepler kullandığım halde donma tıkanma vs olmuyor.

    epson dan çok memnunum

    Benim modelin L110
    Hocam mürekkeplerin orjinal mürekkep mi? Birde dolumu kolay mı?



    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 6 ay önce uzun araştırmalardan sonra bu yazıcıya karar verdim. Çok memnunum. Photoink mürekkeplerden uzak durun. Orijinal mürekkep kullanın.


    https://www.hepsiburada.com/hp-ink-t...m-HB00000AISR7


    Hocam baskı hızı nasıl? Ürün açıklamalarına göre baskı hızı iyi gözüküyor ama biraz araştırdım çok yavaş diyenler olmuş.
  • 11-01-2020, 12:52:34
    #7








    Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mürekkeplerin orjinal mürekkep mi? Birde dolumu kolay mı?



    [/URL]

    Hocam baskı hızı nasıl? Ürün açıklamalarına göre baskı hızı iyi gözüküyor ama biraz araştırdım çok yavaş diyenler olmuş.
    Seçeceğiniz kaliteye göre baskı hızı değişkenlik gösteriyor. Çok fotoğraf basan biri değilim. Genelde renkli çıktı için kullanıyorum. Sürekli fotoğraf basan biri değilseniz alabilirsiniz. Arada bir basarım diyorsanız ve kaliteli olsun istiyorsanız baskı süresi biraz uzayabiliyor.
  • 11-01-2020, 17:18:51
    #8
    Başka yorum yapabilecek var mi? Benim yazdığım yazıcıları alıp kullanan var mi hic?