Merhabalar,

Arkadaşlar ofis için tanklı kartuş sistemi olan yazıcı almak istiyorum. Günlük kullanım dışında minik boyutlarda renkli görsellere ihtiyacım oluyor. Renkli baskı önemli benim için yani.

Ben iki yazıcı arasında kaldım;
  1. Epson Tanklı L3150 Photoink Mürekkepli Yazıcı 4 Renk Bitmeyen Kartuşlu
  2. Epson Tanklı L3110 Photoink Mürekkepli Yazıcı 4 Renk Bitmeyen Kartuşlu


bunlar dışında canon yazıcılara baktım ama pek iyi yorumlar yok genelde renkli baskıda epson daha iyi diye okudum. Birde brother diye bir marka var. Sizce hangisini almalıyım. Kullanan veya bilgisi olan varsa öneride bulunabilir mi?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler