yuxelmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Epson L110 kullanıyoruz.

Bugüne kadar binlerce sayfa s/b yüzlerce sayfa renkli çıktı aldık.

Bi noktandan sonra yazıcı yazıcı kafası ömrü doldu diye arızaya geçiyor.

wic reset diye bir olay var. sıfır yazıcı kafası takılmış gibi oluyor. kaldığı yerden devam ediyor.

5 yıl belki de daha uzun süredir iç mimarlık ofisinin A4 yükünün tamamını kaldırıyor.

Aynı cihaz evde var.

Fotoğraf baskısı için veya ders notları fln için arada kullanıyorum. evdeki daha da yaşlı bazen 6 ay veya daha uzun kullanmadığım dönem oluyor.

Netten aldığım ucuz müekkepler kullandığım halde donma tıkanma vs olmuyor.

epson dan çok memnunum

Benim modelin L110
Hocam mürekkeplerin orjinal mürekkep mi? Birde dolumu kolay mı?



esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 6 ay önce uzun araştırmalardan sonra bu yazıcıya karar verdim. Çok memnunum. Photoink mürekkeplerden uzak durun. Orijinal mürekkep kullanın.


https://www.hepsiburada.com/hp-ink-t...m-HB00000AISR7


Hocam baskı hızı nasıl? Ürün açıklamalarına göre baskı hızı iyi gözüküyor ama biraz araştırdım çok yavaş diyenler olmuş.