esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 6 ay önce uzun araştırmalardan sonra bu yazıcıya karar verdim. Çok memnunum. Photoink mürekkeplerden uzak durun. Orijinal mürekkep kullanın.


https://www.hepsiburada.com/hp-ink-t...m-HB00000AISR7
hocam mürekkep bitince dolumu kolay mı fıyatı nedir ?