Merhaba,
binek aracım artık yetersiz kalıyor. Transporter almayı düşünüyorum hiç bilmediğim tanımadığım etmediğim araç grubu. 2. el alacağım, tavsiyelerde bulanabilecek var mı acaba? En çok sıkıntısı nedir, ne yapılabilir ne alınabilir? Bütçem 90K
VW Transporter Kullanan Deneyimi Olan Var Mı?
8
●170
- 09-01-2020, 22:52:31Bizde yıllardır var km artınca satıp düşüğünü alıyoruz şuan ki 3.t5 biz fazlasıyla memnunuz altınızda büyük bir binek araç düşünün 200km hıza rahatça çıkar gaza basınca koltuğa yapıştırır ve inanın yolda çok arabayı bayıltır dağ taş bilmez her yere gider yakıtı 1.6 dizel bir araçtar çokta fazla değildir arkayı yükle doldur yavaşlamaz yola daha yatar hızından kaybetmez uzun lafın kısası muazzam bir araç
- 09-01-2020, 22:57:50Manuel hastalığım var, teşekkürler.Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek merak ettiğim konu, olası bir durumda bakımları - masrafları ne kadar tutuyor? Almış olduğunuz araçta neye dikkat ediyorsunuz? KM takıntım yok, işimi görsün satarken 5-6bin düşük satarım.CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibinden biraz dolandım durdum, gördükçe kendi aracıma yakıt alasım gelmiyor.mteoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2020, 23:01:09çiçek taşıyacaksan dacia lodgy al derim
yakıt parça olarak iyidir koltukları yatır yükle malı devam et.
otomobil oldugu için vergi muayene kısımlarından avantajın olur. - 10-01-2020, 00:03:56Normal bir vwden farkı yok hocam. Biraz daha konfor ve görüntü odaklı yaklaşırsan caravelle bakmanı tavsiye ederim. Transportera bakarsan sorunsuz senelerce binersin 2006 model 265 binde bir aracımız var hala taş gibi.
- 10-01-2020, 00:35:352016 Caravelle'imiz var hocam 204ps DSG.
Aile aracı şeklinde kullanımınız olacaksa kesinlikle Caravelle tavsiye ediyorum. Konfor yalıtım genişlik yönünden segmentinde rakipsiz bana göre.
Hatta 8+1 Caravelle bakarsanız otomobil ruhsatlıdır. Motorlu taşıtlar vergisi düşüktür muayenesi iki yılda bir olur.