• 09-01-2020, 22:46:00
    #1
    Merhaba,

    binek aracım artık yetersiz kalıyor. Transporter almayı düşünüyorum hiç bilmediğim tanımadığım etmediğim araç grubu. 2. el alacağım, tavsiyelerde bulanabilecek var mı acaba? En çok sıkıntısı nedir, ne yapılabilir ne alınabilir? Bütçem 90K
  • 09-01-2020, 22:51:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dsg olmasin yeter
  • 09-01-2020, 22:52:31
    #3
    Bizde yıllardır var km artınca satıp düşüğünü alıyoruz şuan ki 3.t5 biz fazlasıyla memnunuz altınızda büyük bir binek araç düşünün 200km hıza rahatça çıkar gaza basınca koltuğa yapıştırır ve inanın yolda çok arabayı bayıltır dağ taş bilmez her yere gider yakıtı 1.6 dizel bir araçtar çokta fazla değildir arkayı yükle doldur yavaşlamaz yola daha yatar hızından kaybetmez uzun lafın kısası muazzam bir araç
  • 09-01-2020, 22:54:30
    #4
    Transportera binen bir daha başka araca binmez. VW bayilerini arayın, takastan gelen araç alabilirsiniz.
  • 09-01-2020, 22:57:50
    #5
    Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dsg olmasin yeter
    Manuel hastalığım var, teşekkürler.

    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde yıllardır var km artınca satıp düşüğünü alıyoruz şuan ki 3.t5 biz fazlasıyla memnunuz altınızda büyük bir binek araç düşünün 200km hıza rahatça çıkar gaza basınca koltuğa yapıştırır ve inanın yolda çok arabayı bayıltır dağ taş bilmez her yere gider yakıtı 1.6 dizel bir araçtar çokta fazla değildir arkayı yükle doldur yavaşlamaz yola daha yatar hızından kaybetmez uzun lafın kısası muazzam bir araç
    Tek merak ettiğim konu, olası bir durumda bakımları - masrafları ne kadar tutuyor? Almış olduğunuz araçta neye dikkat ediyorsunuz? KM takıntım yok, işimi görsün satarken 5-6bin düşük satarım.

    mteoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transportera binen bir daha başka araca binmez. VW bayilerini arayın, takastan gelen araç alabilirsiniz.
    Sahibinden biraz dolandım durdum, gördükçe kendi aracıma yakıt alasım gelmiyor.
  • 09-01-2020, 23:01:09
    #6
    çiçek taşıyacaksan dacia lodgy al derim
    yakıt parça olarak iyidir koltukları yatır yükle malı devam et.
    otomobil oldugu için vergi muayene kısımlarından avantajın olur.
  • 09-01-2020, 23:04:15
    #7
    Olası masraf sadece bakımları suyuna yağına bakarsan parça değişim zamanı hariç bir masrafı olmuyor ama parça fiyatı yüksek olabilir kıyasladığınız başka bir araca göre volantı ömrünün iki katını gördü bizde mesela
  • 10-01-2020, 00:03:56
    #8
    Normal bir vwden farkı yok hocam. Biraz daha konfor ve görüntü odaklı yaklaşırsan caravelle bakmanı tavsiye ederim. Transportera bakarsan sorunsuz senelerce binersin 2006 model 265 binde bir aracımız var hala taş gibi.
  • 10-01-2020, 00:35:35
    #9
    2016 Caravelle'imiz var hocam 204ps DSG.
    Aile aracı şeklinde kullanımınız olacaksa kesinlikle Caravelle tavsiye ediyorum. Konfor yalıtım genişlik yönünden segmentinde rakipsiz bana göre.
    Hatta 8+1 Caravelle bakarsanız otomobil ruhsatlıdır. Motorlu taşıtlar vergisi düşüktür muayenesi iki yılda bir olur.