Normal bir vwden farkı yok hocam. Biraz daha konfor ve görüntü odaklı yaklaşırsan caravelle bakmanı tavsiye ederim. Transportera bakarsan sorunsuz senelerce binersin 2006 model 265 binde bir aracımız var hala taş gibi.