Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dsg olmasin yeter
Manuel hastalığım var, teşekkürler.

CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde yıllardır var km artınca satıp düşüğünü alıyoruz şuan ki 3.t5 biz fazlasıyla memnunuz altınızda büyük bir binek araç düşünün 200km hıza rahatça çıkar gaza basınca koltuğa yapıştırır ve inanın yolda çok arabayı bayıltır dağ taş bilmez her yere gider yakıtı 1.6 dizel bir araçtar çokta fazla değildir arkayı yükle doldur yavaşlamaz yola daha yatar hızından kaybetmez uzun lafın kısası muazzam bir araç
Tek merak ettiğim konu, olası bir durumda bakımları - masrafları ne kadar tutuyor? Almış olduğunuz araçta neye dikkat ediyorsunuz? KM takıntım yok, işimi görsün satarken 5-6bin düşük satarım.

mteoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Transportera binen bir daha başka araca binmez. VW bayilerini arayın, takastan gelen araç alabilirsiniz.
Sahibinden biraz dolandım durdum, gördükçe kendi aracıma yakıt alasım gelmiyor.