Bizde yıllardır var km artınca satıp düşüğünü alıyoruz şuan ki 3.t5 biz fazlasıyla memnunuz altınızda büyük bir binek araç düşünün 200km hıza rahatça çıkar gaza basınca koltuğa yapıştırır ve inanın yolda çok arabayı bayıltır dağ taş bilmez her yere gider yakıtı 1.6 dizel bir araçtar çokta fazla değildir arkayı yükle doldur yavaşlamaz yola daha yatar hızından kaybetmez uzun lafın kısası muazzam bir araç