Acil ! Avukat bir arkadaşa sorum var !
12
●356
- 27-12-2019, 12:59:51Üyeliği durdurulduCiddi bir durum ile karşı karşıya olduğunuzun farkına vararak, aramanızı sanal ortamda değil reel ortamda yapın. Hiçbir avukat telefonda destek sağlamaz. Dolayısıyla vakit kaybetmek yerine bulunduğunuz şehirde en sağlıklı avukat araması yapmalısınız. Geçmiş olsun.
- 27-12-2019, 13:00:28Saolun teşekkür ederim ama pek kimseyi tanımadığım için sormak istedim ölümlü bir kaza değil yaralamalı ama süreci öğrenmek istedim şimdidenBLG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2019, 13:03:01Peki sonucu ne oluyor hocam yaya geçidini tam hatırlamıyorum yani benden ne talep edebilirler veya ne isteyebilirler süreç nasıl işler böyle şeylerle ilgili bi kaç çıkık la bi kaç kırığı varmışServetReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2019, 13:05:12Üyeliği durdurulduSoracağınız her bir soru hukuki anlamda teknik bir sorudur. Bu işler telefonda, sanal ortamda olmaz. Karşılıklı anlaşma yaptıysanız ve sorunu tatlıya bağladıysanız problem yoktur. Ancak aksi bir durum olmuş ise ve konuyla alakalı tarafınızdan şikayetçi olduğuna eminseniz mutlaka bulunduğunuz şehirde bununla ilgili uzman avukat aramalısınız. Dolayısıyla internet ortamında bu tip arayışlara geçmek size zaman kaybettireceği gibi ön görülemeyen birçok sıkıntıları da beraberinde getirebilir. Uzun lafın kısası avukat desteği gerektiren bir mesele var ise yüz, yüze görüşmelisin. Tekrar geçmiş olsun.oguzhanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2019, 13:17:59Geçen sene bende bir kaza yaptım fakat yaya geçidi ve ışıklarda değildi, yaya geniş cadde de karşıdan karşıya geçiyordu ben ondan kaçtım o benim üzerime geldi ufak vurdum Hastaneye ambulans götürdü hiç bişey yoktu hastane masraflarını karşıladım içim rahat etmedi polisin bana dediği yaya %100 suçlu çıktı çünkü ilerde ışıklar ve yaya geçidi vardı ordan geçmesi gerekli dedi bu yüzden olay yeri çok önemli.oguzhanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle