umarım yaya geçidinde çarpmamışsınızdır, genel olarak yayaları haklı buluyorlar
Peki sonucu ne oluyor hocam yaya geçidini tam hatırlamıyorum yani benden ne talep edebilirler veya ne isteyebilirler süreç nasıl işler böyle şeylerle ilgili bi kaç çıkık la bi kaç kırığı varmış