• 11-01-2020, 23:35:46
    #10
    Sigorta karşlıyor zaten büyütmeye gerek yok.
    Sizden şikayetci olurlarsa, ceza alırsınız oda HAGB kararı verilir.
  • 11-01-2020, 23:41:49
    #11
    Bence siz yayaya ne olduğunu da bilmiyorsunuz, olay yerinden kaçmışsınız.
    Bildiğim kadarıyla 7 gün içinde öğreneceğinizi öğrenip karakola ifade verin yoksa sıkıntı büyük.
    Umarım ehliyet vs. vardır ve yeni bir olay ise, alkol vs. gibi testler önemlidir, vakit kaybetmeyin derim.
  • 12-01-2020, 11:23:46
    #12
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence siz yayaya ne olduğunu da bilmiyorsunuz, olay yerinden kaçmışsınız.
    Bildiğim kadarıyla 7 gün içinde öğreneceğinizi öğrenip karakola ifade verin yoksa sıkıntı büyük.
    Umarım ehliyet vs. vardır ve yeni bir olay ise, alkol vs. gibi testler önemlidir, vakit kaybetmeyin derim.
    Bu nasıl çirkin bir ithamdır.
    40-45 gibi bi hızla çarptım ışıktan yeni kalkmıştım ayrıca durup ben müdahele ettim ambulansı ilk ben aradım ordan karakola gittim zaten.
    bi kaç çıkık ve bi kaç kırığı vardı %50 kusur verildi ikimizede.
    Ehliyet var, Alkol yok tüm testleri var aracımın herşeyide tam
    İfademide verdim herşeyimide, içeriğini yazmak istemedim buraya
    Kaçmak falan yok nerden uydurdunuz bunları ?
    Ben sadece %50 kusur verildi nasıl işler durum diye soracaktım
    Yazdıklarınıza inanamadım gerçekten
  • 12-01-2020, 11:37:09
    #13
    oguzhanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl çirkin bir ithamdır.
    40-45 gibi bi hızla çarptım ışıktan yeni kalkmıştım ayrıca durup ben müdahele ettim ambulansı ilk ben aradım ordan karakola gittim zaten.
    bi kaç çıkık ve bi kaç kırığı vardı %50 kusur verildi ikimizede.
    Ehliyet var, Alkol yok tüm testleri var aracımın herşeyide tam
    İfademide verdim herşeyimide, içeriğini yazmak istemedim buraya
    Kaçmak falan yok nerden uydurdunuz bunları ?
    Ben sadece %50 kusur verildi nasıl işler durum diye soracaktım
    Yazdıklarınıza inanamadım gerçekten
    Hocam ne alaka çirkin itham ile yahu? Öyle panik halinde yazılmış bir yazıda yapılması gereken tüm uyarıları yazdım.

    Özellikle şöyle bir şey yazmışsınız ve bugün birçok nokta virgül soru işareti kullanırken aceleden yazmamışsınız zaten -ki aceleniz vardı.

    "Saolun teşekkür ederim hemenbi avukatla görüşeceğim"

    Haliyle yazdığım gibi bir durum varsa yapılması gerekenlerin listesidir o yukarıdaki. Sizin durum da bunu gösterdiği için bilgilendirme amaçlıydı.
    Kimse size sen katilsin seni ihbar edip astıracağım falan demedi. Konuda şuan yazdığınız detaylar olsa onları da yazmazdık sonuç olarak.